Friday, November 1st 2024, 12:34am UTC+1
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Inselkampf Community . If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Hero01
Unregistered
Torgrim
Unregistered
Quoted
Original von Hero01
Soweit ich weis gibts schon einen Krieg im 1sten... O.1 gegen o1 oder so ähnlich
Und ich weis nicht obs offiziell so ist, aber da tut sich auch was zwischen FKK + --A-- / GILDE + -S-
Weis ich aber nicht genau, jedenfalls sind schon ein paar FKK und A Inseln in S Gebieten aufzufinden...
Hero01
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Hero01" (Aug 8th 2009, 11:59am)
Hero01
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Hero01" (Aug 15th 2009, 12:07am)
Hero01
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Hero01" (Aug 18th 2009, 4:32pm)
Winner
Unregistered
fgj67
Unregistered
Quoted
Original von Hero01
Es gibt Gerüchte über Flüchtlinge auf S Seite... oder Flüchtlingsversuche, A und FKK lehnen sie ab... soweit ich es bisher mitbekommen habe, werde weiter rechachieren