Sunday, September 15th 2024, 5:15am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Inselkampf Community . If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Dice
Unregistered
Quoted
Original von Rocco
Aber Dice.....Warst Du nich einer von denen der als erstes wegen Inaktivität aufgekolot wurde?
Cassanowak
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Cassanowak" (Aug 19th 2009, 1:36pm)
Cassanowak
Unregistered
Rocco
Unregistered
Tripswitch
Unregistered
Rocco
Unregistered
Rocco
Unregistered
Quoted
Original von Tripswitch
nur mal so am rande...
Du hast mit deinem Andi-Gewehre Acc nichts gerissen,
Cassanowak
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Cassanowak" (Aug 22nd 2009, 3:34pm)
Rocco
Unregistered
Quoted
Original von Cassanowak
1: du hattest doch schon immer ein problem mit mir, weil egal was war du hast sofort mit dem finger auf mich gezeigt.
2: ist die ally inaktiv und ich beschwere mcih darüber so meckerst du mich an
3: kriege ich amokflotten und bin kurz davor ne fleet dadurch zu fangen ( was nicht geklappt hat ) so bescheisse ich
4: ist mir latex felix ich habe kein bock auf diesen scheiss hier, lass mich in ruhe und labber mich nciht wegen jedem scheiss an, schwör was du willst ich glaube dir nicht
5: erst recht lasse ich mich nicht von irgendwelchen inet kiddies anlabbern
This post has been edited 1 times, last edit by "Rocco" (Aug 22nd 2009, 3:58pm)